تصمیم غیرمنتظره محمود فکری؛ دو بازیکن بزرگ کنار گذاشته می‌شوند؟

سرمربی تیم استقلال در اقدامی باورنکردنی به احتمال دو بازیکن این تیم را کنار خواهد گذاشت.

به گزارش مشرق، استقلال در پایان نیم فصل اول شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد و هجمه علیه کادرفنی این تیم به اندازه‌ای پیش رفته است که محمود فکری و دستیارانش با انتقادات زیاد در سطح فضای مجازی روز گذشته در آستانه اخراج پیش رفته‌اند.

فکری روی نیمکت استقلال از ابتدای فعالیتش با انتقادات مواجه بود و شکست دو بر صفر برابر سپاهان در بازی خارج خانه موجب شد تا او در پایان نیم فصل اول صدرنشینی را از دست بدهد و عقب‌تر از سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جدول رده بندی جای بگیرد.

از دست رفتن صدر جدول و عدم ارائه بازی منظم در ورزشگاه نقش جهان در کنار اخباری مبنی بر قهر محمود فکری با بازیکنان مشخص شد که رابطه بین بازیکنان و فکری ظاهرا در وضعیت خطیری قرار گرفته است. بازیکنان تیمش پس از رقابت با نساجی از باشگاه انتقاد کرده بودند، مورد حمایت فکری قرار نگرفتند چرا که او تصمیم گرفت برای حمایت از هر دو طرف سکوت کند و صحبتی در این خصوص نداشته باشد.

شنیده می‌شود فکری که طی هفته‌های اخیر بسیار مورد انتقاد قرار گرفته، احتمالاً دو بازیکن بزرگ این تیم را کنار خواهد گذاشت. تصمیم باورنکردنی فکری از جایی نشات می‌گیرد که او به اتفاقات مسابقه برابر نساجی واکنش نشان نداده اما بعد از بازی با سپاهان به یکباره چنین اقدامی انجام داده است.

سرمربی آبی‌ها روز گذشته پس از اتفاقات تمرین و حواشی در فضای مجازی مصاحبه‌ای انجام داد و از تغییرات در تیم خبر داد. اینطور به نظر می‌رسد به غیر از خریدهای او که به باشگاه اسامی‌شان را اعلام کرد در ترکیب فعلی تیم هم تغییر ایجاد خواهد شد و از این رو باید طی روزهای آینده منتظر تصمیم فکری باشیم.

فکری که با لبخند پس از شکست در مسابقه بزرگ سپاهان به تمرینات پس از استراحت دو روزه ملحق شد به نظر می‌رسد تصمیم گرفته حمایت از بازیکنان را تا حدودی کنار بگذارد و برای بقای صندلی هدایت استقلال با هر آنچه که آینده‌اش را با خطر مواجه می‌کند، برخورد کند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    3 4
    بازیکن بزرگ در استقلال نمی بینیم اگ بزرگ بودن الان نتیجه. چیز دیگه ای بود. لطفا بزرگشون نکنید. بزرگانی مث جباری آدو.نکو. فرهاد. عنایتی.منصوریان.فکری.پاشا.یزدانی .نیکبخت.زرینچه.نوازی.سامره.ابراهیمی.جانواریو.هاشمی نسب.مبعلی.کریمی.وووووووورفتن اینا ک عددی نیستن
  • یاسر IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 5
    این درسته که بازیکن سالاری تو استقلال تمام بشه اگه این فکری بخواهد بمونه این بازیکن هارو اخراج کنه مگرنه ارامش تیم بهم می خورد وبازیکن ها متحد بشن مگرنه هرکی ساز خودش رو میزنه
  • KR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 3
    بعنوان یک استقلالی میگم فرق استقلال و پرسپولیس، فرق وریا و سید جلاله. یکی دقایق اخر بازی با نساجی بازی رو ول می کنه میره یکی دیگه دقایق اخر بازی یک تنه دروازه شون رو نجات میده. یکی تو هر مساله ای غیر از فوتبال نظر میده و یکی تمام تمرکزش روی فوتبالشه. سید مهدی رحمتی که خیلی بزرگتر و محبوب تر از وریا بود وقتی فهمید باید بره خودش رفت دیگه وریا که عددی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس